معرفی و مشخصات یاماها yamaha s970

معرفی و مشخصات یاماها yamaha s970

شرکت یاماها PSR-970 یک پکیج کامل و اعجاب*آور از صداهای کاربردی است.

کیبرد یاماها S970

آرتیکولاسیون، تکنیک*ها و دینامیک*ها مربوط به سازها به*خوبی ضبط و سمپلینگ شده*اند. نمونه*برداری دقیق از سازها باعث ایجاد صداهایی طبیعی، زیبا و ملموس شده است که گویی نوازنده*ی ساز کنار شما نشسته و زنده در حال نواختن است. سبک*ها و ویژگی*های منحصربه*فرد در نظر گرفته*شده برای این مدل به شما در ساخت، تنظیم و ضبط موسیقی موردعلاقه*تان کمک بسیاری خواهد کرد.

به کمک کاربری ساده و آسان این دستگاه همه می*توانند به*راحتی از آن استفاده کنند با لمس تنها یک دکمه می*توانید آکومپانیمان جذابی را با خود همراه کنید و همچنین به*راحتی به*تمامی امکانات این کیبورد به کسری از ثانیه دسترسی پیدا کنید.

ویژگی*های آوازی جدید برای عمق، سرگرمی و بهره*برداری بیشتر، این دستگاه را بسیار لذت*بخش و مناسب برای تنظیم*کننده*ها کرده است. حذف صدای خواننده از روی موزیک با بالاترین کیفیت انجام می*شود شما می*تواند از کارائوکه این دستگاه نهایت استفاده را ببرید و می*توانید با وصل میکروفون به این دستگاه ایده*های خود را ثبت کنید. به*وسیله*ی درگاه ارتباطی i-MX1 MID می*توانید از طریق Iphone یا Ipod کیبورد خود را کنترل کنید.

نمایشگر این کیبورد امکان نمایش شعر و نت را دارا است، می*توانید به کمک این قابلیت اشعار و یا پارت*های موسیقی خود را روی صفحه نمایشگر ببینید و با دیگران به اشتراک بگذارید. با استفاده از درگاه USB شما قادر خواهید بود فرمت*های MP3 و WAV را اجرا کنید، و همچنین می*توانید روی فلش مموری مواردی ازجمله 8 تراک استایل، 16 تراک سانگ و 2 پارت در دست راست و 1 پارت در دست چپ ورودی*های درگاه*های MIC و LINE را همزمان ضبط و ذخیره کنید. با اضافه کردن صداها و سبک*های مختلف شما قادر خواهید

موسیقی*های نواحی خود را باکیفیت و کار آیی بالا اجرا کنید به*وسیله*ی اکسپنشن ها یا توسعه*دهنده*های صدایی شما می*توانید کیبورد خود را به صدا*ها و سبک*های مختلف از تمامی مناطق ازجمله خاورمیانه، عربی، ترکی، آسیای شرقی مناطق بالکان تجهیز کنید و موسیقی منطقه*ی خود را بنوازید.

نقد بررسی

صدایی واقعی و باورنکردنی

سازهای آکوستیک و حالت*های اجرا ازجمله تکنیک*ها، آرتیکولاسیون و داینامیک*ها به دقیق*ترین حالات ضبط و شبیه*سازی*شده است. شرکت یاماها به*عنوان بزرگ*ترین تولیدکننده ساز در جهان با ترکیب علم و هنر دستگاهی عرضه کرده است که هر نوازنده و هنرمندی را تحت تأثر قرار می*دهد.

آواهای سوپر آرتیکولاسیون عملکردی از سازهای آکوستیک است که به بیانی معتبر و موثق از اجرای آن ساز می*پردازد. و به شنونده احساس و لمسی ملموس از سازی زنده و آکوستیک را می*دهد. بابیانی ظریف، و شمرده می*توانید تمام حالات و بیان ساز*ها را با عملکردی بالا اجرا کرد.

تکنیک*ها، حالات و رفتار*های گوناگون سازها با تکنولوژی Mega Voice

با تکنولوژی Mega Voice تکنیک*های مختلف سازها، برای شما قابل*اجراست. به*طور مثال اسلاید، انواع بند و غیره در گیتار، تکنیک*های مختلف ازجمله ترمولو، تکنیک*های آرشه*ای، انواع پیتسیکاتو و … در ساز*های آرشه*ای و تکنیک*های تمام سازها قابل*استفاده باکیفیتی بسیار مطلوب، واقع*گرایانه و پویا برای شما در نظر گرفته*شده.



آکومپانیمانی پرقدرت و باکیفیت فقط با لمس یک دکمه

هم*نوازی با گروه و ارکستر همیشه لذت*بخش است، با لمس یک دکمه در این دستگاه می*توانید ارکستری کامل را با خود همراه کنید و آن را به بهترین شکل رهبری کنید. آکومپانیمان*های PSR-s970 دارای یک مجموعه عظیمی از 408 سبک متفاوت است. سبک*های همراهی*کننده توسط بهترین برنامه نویسان شرکت یاماها ایجاد و توسط حرفه**ای*ترین مهندسین استودیو برای اطمینان از کیفیتی بالا و بی*نظیر میکس و مستر شده است.

ویژگی*های جدید آوازی برای ایجاد عمق و بهره*وری بیشتر

برای لذت بردن از خوانندگی فقط با وصل یک میکروفون به دستگاه می*توانید از سیستم کارائوکه ( حذف خودکار صدای خواننده از روی موزیک اصلی) دستگاه استفاده کنید و یا اینکه با بالاترین کیفیت بر روی آهنگ خود بخوانید. می*توانید از پردازش*های فرکانسی و افکت*ها و همچنین وکال هارمونی به*خوبی استفاده کنید. شما قادر خواهید بود با یک سیستم حذف پرقدرت سیگنالی، خواننده و یا تک*نوازی که فرکانسی در مرکز یک فایل صوتی دارد را به*خوبی حذف کنید و خود روی آن بخوانید و یا بنوازید به این سیستم کارائوکه گفته می*شود.


قابلیت نمایش نت، متن و شعر بر روی صفحه*نمایش

صفحه*نمایش ال سی دی این دستگاه می*تواند شعر، نت موسیقی یا متن را نشان دهد. حتی می*توانید این اطلاعات را در یک صفحه مانیتور خارجی بزرگ نیز مشاهده بفرمایید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

ضبطی زنده و صدایی پویا با تکنولوژی مشهور صوتی DSP یاماها

امروزه در تولید موسیقی، کلید اصلی کیفیت و صدای خروجی به میکس اثر بستگی دارد. یک میکس خوب می*تواند اثری معمولی را ماندگار و یک میکس بد می*تواند اثری خوب را به*شدت تضعیف کند. کنسول میکس این دستگاه به شما اجازه می*دهد میکسی به*مانند یک مهندس صدا در استودیو داشته باشید. تمامی المان*های یک میکس حرفه*ای ازجمله پنینگ، افکت*های مختلف، فشرده*سازی و انواع پردازش*های حرفه*ی صدا با تکنولوژی DSP (Digital Signal Processing) برای شما فراهم*شده است.

اعوجاج (دیسروشن) واقعی

افکت*های واقعی اعوجاج، آمپ*های شبیه*سازی*شده با لهجه*های انگلیسی و آمریکایی و افکت*های افسانه*ای آنالوگ برای گیتار به*خوبی برای کاربر فراهم*شده است. این تولیدات باکیفیت نتیجه*ی بازتولید افکت*ها و پردازش دقیق فرکانس*ها توسط معماران اصلی شرکت یاماها است

آمپلی*فایر دیجیتال

یکی از ویژگی*های مدل PSR-S950 تولید یک آمپلی*فایر دیجیتال با نسبت سیگنال به نویز بسیار عالی است. دیجیتالی بودن آمپ و عملکرد بالا و مصرف بهینه*ی انرژی این دستگاه را بسیار درخور کرده است.
اسپیکر و جعبه بلندگوی بزرگ*تر

وجود یک اسپیکر بزرگ*تر با نمایش عمق فرکانسی بیشتر کمکی شایانی به کیفیت و تفکیک صدایی بهتر کرده است.

قابلیت تغییر گام، زمان و تمپو در فرمت*های Mp3 , Wav

با سیستم Time Stretch and Pitch shift کاربر قادر خواهد بود آهنگ*هایی با فرمت*های رایج را شخصی*سازی کند و نسبت به توانایی خود، گام اثر و یا زمان آن را کند یا تند نماید.

پخش Mp3 و Wav

این دستگاه قابلیت پشتیبانی از فرمت*های Mp3 و Wav را دارد.

ضبط صدا و سمپلینگ

ضبط آهنگ و اجرای خود با بالاترین کیفیت و پشتیبانی از فایل Wav *می*تواند کیفیتی بسیار بالا را در اختیار شما بگذارد. و همچنین شما قادر خواهید بود آن را به*صورت آنلاین و یا به*صورت رایت بر روی سی*دی به اشتراک بگذارید. میکروفون و یا گیتار خود را به دستگاه وصل کنید و از ضبط و عملکرد گیتار و کیبورد خود به*صورت همزمان لذت ببرید.

صدا و سبک*های موسیقی ملل

این دستگاه قابلیت اضافه کردن بانک**های صدایی و سبک*های مختلف، در شرق و غرب جهان را دارد. با پکیج*های جدید و آماده*ی صدایی می*توانید موسیقی*های ملل مختلف را بنوازید و از آن لذت ببرید. با استفاده از صدا و سبک*های جدید بسته*های توسعه یاماها، نوازندگان می*توانند با استفاده از یک انتخاب گسترده و روزافزون از صداهای معتبر و سبک*های موسیقی ملل استفاده کنند.

اتصال به تلفن و دستگاه*های هوشمند

دستگاه PSR-S950 قابلیت اتصال و تعامل با آیفون و آی پد را دارد. با استفاده از رابط I-MX1 MIDI یاماها برای آیفون، آی پد شما می*توانید یک بعد جدیدی از کنترل MIDI با برنامه*های تیونر، فیدر میکس و پد Xy را تجربه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *