بریس کنترلر AKBC-04 New پکیج جدید

بریس کنترلر AKBC-04 New پکیج جدید

یکی دیگر از تولیدات و ابداعات شرکت آذر کیبرد بریس کنترلر میباشد

بریس کنترلر ( فوت بند ) مدل AKBC-04 new محصول سال ۲۰۱۹ شرکت الکترونیکی آذر کیبورد ، بنابه درخواست عده بیشماری از نوازندگان و آهنگسازان داخل و خارج از کشور و طی همفکری و نظرخواهی از کاربران این وسیله ، با تکنولوژی کاملا متفاوت و منحصر به فرد تولید شده است.

در طراحی نرم افزار این محصول از یک الگوریتم کاملا متفاوت و جدید پردازش اطلاعات آنالوگ ، جهت تبدیل فشار حاصل از دم و بازدم انسان به کدهای استاندارد MIDI استفاده شده است که به نوازنده اجازه میدهد حالت واقعی و طبیعی یک ساز آکوستیک را به پرفورمنسهای خود اعمال کند.

 

AKBC-04 new
به شما این امکان را میدهد که حالتهایی نظیر Volume, Expression , Velocity , Cross- Fade را بصورت کاملا متمایز روی مجموعه سینتها و سمپلهای خود به دلخواه تغییر داده و کنترل نمایید .

این محصول حرفه ای ، طوری پیکر بندی شده که بطور اتوماتیک میزان ( Min/ Max) ورودی و شدت خروجی را بصورت منحنی تمام و کمال تطبیق داده و از قدرت تفکیک بسیار بالایی برای انواع ورودیها دارا میباشد و فشار هوای ناچیز محیط نیز هیچگونه تاثیری در خروجی ندارد

هدست جدید و حرفه ایه طراحی شده برای این مدل ، فلزی بوده و از خاصیت فنری برخوردار است و حالت انعطاف پذیری آن باعث می شود به راحتی در اطراف سر نوازنده قرار گیرد .
دهان گیر AKBC-04 new از جنس ترموپلاست ( PLA ) تولید شده که طول عمر بیشتری نسبت به نمونه های مشابه دارد و دارای شیر تخلیه ، جهت کنترلر میزان هوای خروجی میباشد .

تفاوت دو مدل AKBC-03 و AKBC-04 new:
۱- کاربری مدل AKBC-04 new به مراتب راحت تر و سریع تر از مدل AKBC-03 میباشد و برای اجرای زنده بسیار مناسب تر است.

● گارانتی یکساله

● خدمات پس از فروش

دانلود فایل pdf راهنمای استفاده و راه اندازی سریع

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از اینکه آیا این دستگاه پیانوی فعلی شما را ساپورت میکند یا خیر

با شرکت آذر کرگ تماس بگیرید

آدرس سایت آذر کرگ و تماس > کلیک کنید

لینک محصول >  کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *